Regulament
Capitolul I. – Dispozitii generale
Art. 1. "Gala Premiilor Belle Arti" este o manifestare artistica de nivel national organizata de Asociatia Culturala Belle Arti, Belle Arti Kids si Casa de Cultura a Municipiului Codlea. Un eveniment produs de VP Art Music Show.
Art. 2. Evenimentul muzical isi propune sa aduca in lumina reflectoarelor cele mai tari mini vedete ale muzicii pop si populare, intr-un cadru competitiv real si intr-o atmosfera de mare show. Dezvoltarea spiritului de competitie si corectitudine intre copii de varste apropiate, dragostea pentru arta, si nu in ultimul rand crearea unor puntii de prietenie intre concurenti. De asemenea, este o forma de educatie cu ajutorul muzicii, de dezvoltare a imaginatiei, a simtului estetic si a bunului gust, de cunoastere si respectare a valorilor acestui gen.
Capitolul II. – Conditii de participare
Art. 3. Gala Premiilor Belle Arti va fi structurata pe urmatoarele Sectiuni si categori de varsta :
Sectiunea pop romanesc
4 - 6 ani/ 7 - 8 ani/ 9 - 10 ani/ 11 - 12 ani/ 13 - 15+ ani/ 16 - 18+ ani
Sectiunea pop international
4 - 6 ani/ 7 - 8 ani/ 9 – 10 ani/ 11 – 12 ani/ 13 - 15+ ani/ 16 - 18+ ani
Sectiunea Nemuritorii
Sectiunea Muzica europeana
Sectiunea Muzica populara
Individual si grupuri
Art. 4. In concurs vor fi prezentate melodii pop din repertoriul romanesc sau international, live cu suport negativ orchestral, pe suport digital si piese din muzica traditionala populara romaneasca. Negativul orchestral poate contine voci de sustinere ( grup vocal ) cu conditia ca acestea sa nu includa dublaje la linia vocala principala.
Art. 5. Toti concurentii si ceilalti detinatori de drepturi vor trebui sa autorizeze folosirea, reproducerea, tiparirea, si publicarea numelor lor, imaginilor, a vocilor, fotografiilor si biografiilor lor în contextul promovarii, difuzarii. Aceasta implica si folosirea fotografiilor si a oricaror alte materiale audio si video facute la repetitii si în culise, pt. site-ul oficial al festivalului sau a oricarui alt produs de Asociatia Culturala "Belle Arti".
Capitolul III. – Inscrierile in concurs
Art. 6. Inscrierile in concurs se vor face in perioada – 17 Octombrie - 18 Noiembrie 2022
Art. 7. Concurentii vor trimite pentru inscrierea direct in concurs, urmatoarele materiale :
* Fisa de inscriere
* 2 foto prim plan ( jpg )
* Copie dupa certificatul de nastere sau C.I.
* 1 piesa de muzica pop – romanesca sau internationala ( negativ ) in format mp3 (pentru sectiunile pop romanesc sau international)
* 1 piesa de muzica pop apartinand unui solist, textier sau compozitor "plecat la stele" (pentru sectiunea Nemuritorii)
* 1 piesa de muzica pop european in limba italiana, spaniola, franceza..........etc. (pentru Sectiunea Muzica Europeana)
* 1 piesa de muzica de muzica populara proprie sau din repertoriul unor artisti consacrati, preluata cu respect pentru linia melodica si textul poetic, dar fara a imita, in stil propiu potrivit sensibilitatii fiecarui concurent.
* Copia donatiei de participare/ jurizare in valoare de 200 lei/ concurent/ Sectiune (se va scrie pe chitanta numele concurentului), iar grupurile la Sectiunea Muzica populara/ Grupuri - 65 lei/ component. Donatia va fi depusa in contul :
RO37BRDE441SV03688784410
Titular Asociatia Belle Arti
Banca BRD
Materialele vor fi trimise (toate materialele, inclusiv copia taxei) pe adresa de e-mail :
asoc.bellearti@gmail.com
Dupa data de 18 Noiembrie 2022 nu se mai primesc materiale
Art. 8. Gala Premiilor Belle Arti editia a I a, se va desfasura Sambata 26 Noiembrie 2022 la Casa de Cultura a Municipiului Codlea. Programul festivalului va fi afisat in timp util pe site-ul oficial al evenimentului.
IMPORTANT !!!
In concurs piesele nu se vor repeta. Concurentul care va trimite primul materialele complete cu piesa propusa, o va interpreta. Urmatorii concurenti care vor trimite aceeasi piesa, o vor schimba.
IMPORTANT !!!
In caz de neprezentare la concurs, taxa nu va fi returnata si nici nu va fi reportata pentru alt concurs !!!
Capitolul IV. - Juriul
Art. 9. Juriul este compus din personalitati de marca ale muzicii pop romanesti si internationale, membri ai Uniunii Compozitorilor si Muzicologilor, redactori radio, Tv, directori case de discuri, personalitati culturale. Activitatea juriului va fi coordonata de un Presedinte desemnat de organizatori. Participarea in Juriu este remunerata prin conventii civile, cuantumul fiind stabilit in functie de etapa si bugetul fiecarei editii.
Capitolul V. - Jurizarea
Art. 10. Criteriile de jurizare vor avea in vedere calitatile vocale, tehnica vocala, tehnica interpretativa, prezenta scenica, perspective de a avea o cariera in domeniu.
Deciziile juriului sunt inapelabile.
Art. 11. Juriul va acorda note de la 7 la 10 cu subdiviziunile 25/ 50/ 75.
Art. 12. Notarea concurentilor se va face de catre fiecare membru al juriului pe un formular special. Membrii juriului vor semna atat propriile formulare, cat si procesul verbal intocmit dupa determinarea exacta a castigatorilor. Castigatorul la fiecare grupa va fi desemnat concurentul care obtine cel mai bun punctaj in urma cumularii notelor juriului. Marele Trofeu va fi obtinut de concurentul cu cea mai mare medie din concurs.
Capitolul VI. – Premii
Art. 13. Marele Trofeu al Galei Premiilor Belle Arti constand intr-un trofeu personalizat, diploma si un Televizor Smart LED.
Art 14. Marele Trofeu "Profesorul meu e cel mai tare" - constand intr-un trofeu personalizat, diploma si un Televizor Smart LED.
Art. 14. Se vor acorda Trofeele sectiunilor
Art. 15. Trofeul de grupa se va acorda la fiecare grupa de varsta.
Art. 16. Se vor acorda si Trofeele VP Art Music Show
Art. 17. Se vor acorda Locurile I. II. III. si mentiuni
Art. 18. Primii clasati vor face parte dintr-un proiect muzical marca Belle Arti Kids.
Art. 19. In gala laureatilor, concurentii nu au voie sa lipseasca la decernarea premiilor. Absenta la decernare anuleaza premiul !!!
Capitolul VII. - Obligatiile participantilor
* Sa respecte clauzele regulamentului festivalului.
* Sa semneze contractele de cesionare a drepturilor de difuzare stabilite de organizator
* Pe durata participarii in festival concurentilor/ parintilor/ profesorilor le este interzis sa contacteze membrii juriului.
* Nesemnarea de catre concurenti/ compozitori/ profesori/ reprezentanti legali şi a titularilor de drepturi asupra melodiei participante, constituie motiv de descalificare a concurentului si duce automat la eliminarea din concurs, fara drept de apel.
* Orice abatere de la oricare dintre aceste obligatii duce automat la eliminarea din concurs, fara drept de apel.
Capitolul VIII. - Obligatiile organizatorilor
* Organizeaza, pune la dispozitie sala de spectacole, sonorizare.
* Asigura paza si protectia pe toata durata festivalului, inclusiv in timpul repetitiilor prin interzicerea accesului presei si a fotoreporterilor in culisele scenei, cu exceptia televiziunii care va asigura transmisia in direct a evenimentului.
* Asigura corectitudinea centralizarii voturilor pentru clasamentele finale.
* Asigura fondurile necesare premiilor acordate.
* Organizatorii îşi rezervă dreptul de a aduce modificări prezentului regulament, informând participanţii în timp util.
Capitolul IX - Dispozitii finale
* Organizarea festivalului/ concurs se realizeaza sub directa supraveghere si indrumare a organizatorilor in baza conventiilor stabilite, unde sunt precizate aporturile fiecaruia.
* Resursele financiare si materiale necesare festivalului/ concurs provin din
- contributii directe ale institutiilor partenere
- sponsorizari pe baza de contracte, constand in sume virate in contul festivalului/ concurs sau diverse obiecte si servicii ( vouchere ) preluate pe baza de proces verbal de predare – primire.
- Taxele de participare in concurs ale concurentilor.
* Organizarea preselectiei precum si acoperirea cheltuielilor acesteia se fac in colaborare cu principalii organizatori si autoritatile locale.
* Fiecare editie a festivalului/ concurs se bazeaza pe elaborarea unui proiect de venituri si cheltuieli realizat pana cel tarziu la sfarsitul unui an calendaristic aplicabil incepand cu primul trimestru al anului urmator.
Informatii suplimentare, zilnic 10.00 – 20.00 la secretariatul Festivalului
Tel. 0722.627.339
Art. 1. "Gala Premiilor Belle Arti" este o manifestare artistica de nivel national organizata de Asociatia Culturala Belle Arti, Belle Arti Kids si Casa de Cultura a Municipiului Codlea. Un eveniment produs de VP Art Music Show.
Art. 2. Evenimentul muzical isi propune sa aduca in lumina reflectoarelor cele mai tari mini vedete ale muzicii pop si populare, intr-un cadru competitiv real si intr-o atmosfera de mare show. Dezvoltarea spiritului de competitie si corectitudine intre copii de varste apropiate, dragostea pentru arta, si nu in ultimul rand crearea unor puntii de prietenie intre concurenti. De asemenea, este o forma de educatie cu ajutorul muzicii, de dezvoltare a imaginatiei, a simtului estetic si a bunului gust, de cunoastere si respectare a valorilor acestui gen.
Capitolul II. – Conditii de participare
Art. 3. Gala Premiilor Belle Arti va fi structurata pe urmatoarele Sectiuni si categori de varsta :
Sectiunea pop romanesc
4 - 6 ani/ 7 - 8 ani/ 9 - 10 ani/ 11 - 12 ani/ 13 - 15+ ani/ 16 - 18+ ani
Sectiunea pop international
4 - 6 ani/ 7 - 8 ani/ 9 – 10 ani/ 11 – 12 ani/ 13 - 15+ ani/ 16 - 18+ ani
Sectiunea Nemuritorii
Sectiunea Muzica europeana
Sectiunea Muzica populara
Individual si grupuri
Art. 4. In concurs vor fi prezentate melodii pop din repertoriul romanesc sau international, live cu suport negativ orchestral, pe suport digital si piese din muzica traditionala populara romaneasca. Negativul orchestral poate contine voci de sustinere ( grup vocal ) cu conditia ca acestea sa nu includa dublaje la linia vocala principala.
Art. 5. Toti concurentii si ceilalti detinatori de drepturi vor trebui sa autorizeze folosirea, reproducerea, tiparirea, si publicarea numelor lor, imaginilor, a vocilor, fotografiilor si biografiilor lor în contextul promovarii, difuzarii. Aceasta implica si folosirea fotografiilor si a oricaror alte materiale audio si video facute la repetitii si în culise, pt. site-ul oficial al festivalului sau a oricarui alt produs de Asociatia Culturala "Belle Arti".
Capitolul III. – Inscrierile in concurs
Art. 6. Inscrierile in concurs se vor face in perioada – 17 Octombrie - 18 Noiembrie 2022
Art. 7. Concurentii vor trimite pentru inscrierea direct in concurs, urmatoarele materiale :
* Fisa de inscriere
* 2 foto prim plan ( jpg )
* Copie dupa certificatul de nastere sau C.I.
* 1 piesa de muzica pop – romanesca sau internationala ( negativ ) in format mp3 (pentru sectiunile pop romanesc sau international)
* 1 piesa de muzica pop apartinand unui solist, textier sau compozitor "plecat la stele" (pentru sectiunea Nemuritorii)
* 1 piesa de muzica pop european in limba italiana, spaniola, franceza..........etc. (pentru Sectiunea Muzica Europeana)
* 1 piesa de muzica de muzica populara proprie sau din repertoriul unor artisti consacrati, preluata cu respect pentru linia melodica si textul poetic, dar fara a imita, in stil propiu potrivit sensibilitatii fiecarui concurent.
* Copia donatiei de participare/ jurizare in valoare de 200 lei/ concurent/ Sectiune (se va scrie pe chitanta numele concurentului), iar grupurile la Sectiunea Muzica populara/ Grupuri - 65 lei/ component. Donatia va fi depusa in contul :
RO37BRDE441SV03688784410
Titular Asociatia Belle Arti
Banca BRD
Materialele vor fi trimise (toate materialele, inclusiv copia taxei) pe adresa de e-mail :
asoc.bellearti@gmail.com
Dupa data de 18 Noiembrie 2022 nu se mai primesc materiale
Art. 8. Gala Premiilor Belle Arti editia a I a, se va desfasura Sambata 26 Noiembrie 2022 la Casa de Cultura a Municipiului Codlea. Programul festivalului va fi afisat in timp util pe site-ul oficial al evenimentului.
IMPORTANT !!!
In concurs piesele nu se vor repeta. Concurentul care va trimite primul materialele complete cu piesa propusa, o va interpreta. Urmatorii concurenti care vor trimite aceeasi piesa, o vor schimba.
IMPORTANT !!!
In caz de neprezentare la concurs, taxa nu va fi returnata si nici nu va fi reportata pentru alt concurs !!!
Capitolul IV. - Juriul
Art. 9. Juriul este compus din personalitati de marca ale muzicii pop romanesti si internationale, membri ai Uniunii Compozitorilor si Muzicologilor, redactori radio, Tv, directori case de discuri, personalitati culturale. Activitatea juriului va fi coordonata de un Presedinte desemnat de organizatori. Participarea in Juriu este remunerata prin conventii civile, cuantumul fiind stabilit in functie de etapa si bugetul fiecarei editii.
Capitolul V. - Jurizarea
Art. 10. Criteriile de jurizare vor avea in vedere calitatile vocale, tehnica vocala, tehnica interpretativa, prezenta scenica, perspective de a avea o cariera in domeniu.
Deciziile juriului sunt inapelabile.
Art. 11. Juriul va acorda note de la 7 la 10 cu subdiviziunile 25/ 50/ 75.
Art. 12. Notarea concurentilor se va face de catre fiecare membru al juriului pe un formular special. Membrii juriului vor semna atat propriile formulare, cat si procesul verbal intocmit dupa determinarea exacta a castigatorilor. Castigatorul la fiecare grupa va fi desemnat concurentul care obtine cel mai bun punctaj in urma cumularii notelor juriului. Marele Trofeu va fi obtinut de concurentul cu cea mai mare medie din concurs.
Capitolul VI. – Premii
Art. 13. Marele Trofeu al Galei Premiilor Belle Arti constand intr-un trofeu personalizat, diploma si un Televizor Smart LED.
Art 14. Marele Trofeu "Profesorul meu e cel mai tare" - constand intr-un trofeu personalizat, diploma si un Televizor Smart LED.
Art. 14. Se vor acorda Trofeele sectiunilor
Art. 15. Trofeul de grupa se va acorda la fiecare grupa de varsta.
Art. 16. Se vor acorda si Trofeele VP Art Music Show
Art. 17. Se vor acorda Locurile I. II. III. si mentiuni
Art. 18. Primii clasati vor face parte dintr-un proiect muzical marca Belle Arti Kids.
Art. 19. In gala laureatilor, concurentii nu au voie sa lipseasca la decernarea premiilor. Absenta la decernare anuleaza premiul !!!
Capitolul VII. - Obligatiile participantilor
* Sa respecte clauzele regulamentului festivalului.
* Sa semneze contractele de cesionare a drepturilor de difuzare stabilite de organizator
* Pe durata participarii in festival concurentilor/ parintilor/ profesorilor le este interzis sa contacteze membrii juriului.
* Nesemnarea de catre concurenti/ compozitori/ profesori/ reprezentanti legali şi a titularilor de drepturi asupra melodiei participante, constituie motiv de descalificare a concurentului si duce automat la eliminarea din concurs, fara drept de apel.
* Orice abatere de la oricare dintre aceste obligatii duce automat la eliminarea din concurs, fara drept de apel.
Capitolul VIII. - Obligatiile organizatorilor
* Organizeaza, pune la dispozitie sala de spectacole, sonorizare.
* Asigura paza si protectia pe toata durata festivalului, inclusiv in timpul repetitiilor prin interzicerea accesului presei si a fotoreporterilor in culisele scenei, cu exceptia televiziunii care va asigura transmisia in direct a evenimentului.
* Asigura corectitudinea centralizarii voturilor pentru clasamentele finale.
* Asigura fondurile necesare premiilor acordate.
* Organizatorii îşi rezervă dreptul de a aduce modificări prezentului regulament, informând participanţii în timp util.
Capitolul IX - Dispozitii finale
* Organizarea festivalului/ concurs se realizeaza sub directa supraveghere si indrumare a organizatorilor in baza conventiilor stabilite, unde sunt precizate aporturile fiecaruia.
* Resursele financiare si materiale necesare festivalului/ concurs provin din
- contributii directe ale institutiilor partenere
- sponsorizari pe baza de contracte, constand in sume virate in contul festivalului/ concurs sau diverse obiecte si servicii ( vouchere ) preluate pe baza de proces verbal de predare – primire.
- Taxele de participare in concurs ale concurentilor.
* Organizarea preselectiei precum si acoperirea cheltuielilor acesteia se fac in colaborare cu principalii organizatori si autoritatile locale.
* Fiecare editie a festivalului/ concurs se bazeaza pe elaborarea unui proiect de venituri si cheltuieli realizat pana cel tarziu la sfarsitul unui an calendaristic aplicabil incepand cu primul trimestru al anului urmator.
Informatii suplimentare, zilnic 10.00 – 20.00 la secretariatul Festivalului
Tel. 0722.627.339